25 de mayo de 2010

Milagres/Milagros

Hoxe, para variar, vou a escribir unha entrada bilingüe. O motivo é que me presento ao concurso de microrrelatos (600 caracteres) en galego do meu instituto. Así pois, vou poñer o relato nambalas dúas linguas, para quen teña interese en coñecer o galego.

Hoy, para variar, voy a escribir una entrada bilingüe. El motivo es que me presento al concurso de microrrelatos (600 caracteres) en gallego de mi instituto. Así pues, voy a poner el relato en ambas lenguas, para quien tenga interés en conocer el gallego.
Milagres
Cal é a verdadeira milagre? Non, non falo da do morto que bota a camiñar. Falo das milagres que non vemos: o nacemento dun meniño, o sorriso do tristeiro, o agarimo do vento na mañá, a saída e a posta do Sol, a capacidade dun sentimento de unir á xente…
Por iso, benquerido lector, quérote invitar a vivir este milagre que te foi dado. Cada segundo que pasa, nalgures, hai unha pequena milagre a acontecer. E todo ese conxunto de milagres que compoñen a existencia de todos, esa é a verdadeira milagre.
A milagre da vida.
E recorda, as milagres só suceden unha vez.
Milagros
¿Cual es el verdadero milagro? No, no hablo del del muerto que echa a andar.  Hablo de los milagros que no vemos: el nacimiento de un niño, la sonrisa del que esta triste, la caricia del viento en la maána, la salida y la puesta del Sol, la capacidad de un sentimiento de unir a la gente…
Por eso, bien querido lector, quiero invitarte a vivir este milagro que te fue dado. Cada segundo que pasa, en algún sitio, acontece un pequeño milagro. Y todo ese conjunto de milagros que componen la existencia de todos, ese es el verdadero milagro.
El milagro de la vida
Y recuerdo, los milagros solo pasan una vez

Grazas por leer este meu relato. Unha aperta de 
Gracias por leer este mi relato. Un abrazo de

Filosente

No hay comentarios:

Publicar un comentario